Shema strani | Kontakt | Obveščevalne liste | Povezave | Oglaševanje | Webmaster | English
  • kmalu ...

Partnerji:

Mednarodna orientacijska zveza Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih Zvez Fundacija za šport Ministrstvo za šolstvo in šport

OT

Tekmovalni cilji

  • Alpe Adria Cup 2020 - Nemčija - 22. - 25. maj
  • WOC 2020 - Danska - 6. - 11. julij
  • EOC 2020 - Estonija - 19. - 23. avgust
  • SEEOC 2020 - Hrvaška - 26. - 30. avgust
  • Euromeeting - Češka - začetek septembra

Trening kampi

  • vsi trening kampi mladinske reprezentance (glej mladinska rep.)
  • TK Portugalska in POM - 20. - 26. februar
  • WOC klinika - Danska, pred WOCom
  • TKWOC2021 - Češka - začetek septembra

Testiranja 3000m

  • skupaj z mladinsko reprezentanco

Seznam reprezentantov, trenutni plan, evidenca tekmovanj 

Svetovne šprinterske kvalifikacije

petek, 30. 6. 2017 (Andraž Hribar)

otvoritvena ceremonija

karta in sled kvalifikacij šprinta

Najprej dobra novica, prave čevlje sem izbral. Vibram guma s čepi. Zalivati je začelo že ponoči, meni je pa držalo čisto vsak korak na betonu, asfaltu, travi ali blatu. Celotna štartna proceduja je bila rutina zame. Počutim se kot inventar na teh svetovnih. Še preden se zgodi, vem kje bo organizator naredil napako. Ni pa vse to nič pomagalo pri rezultatu (pri čemer moram biti iskren: motivacija ni segala do misli o uvrstitvi, temveč se je vlekla nekje pri "zlavfaj se").

Suveren štart na kt.1. Kontrolirano sem se zaustavil, ko nisem videl odprtine v ograji na poti na kt.2 (cel segment ograje so sneli, verjetno namensko zaradi tekme, jaz pa luknje nisem videl. Stal sem kot tele verjetno kakšnih 10''). Na kt.2 me je začel mučiti kašelj, a rinil sem naprej. Na poti na kt.3 sem šel do prve zastavice, ki sem jo zagledal. Ni bila moja. Izkoristil sem vzpon in izkašljal levo polovico pljuč, za ločitev od desne sem pa izkoristil vzpon proti kt.4. Na kt.5 me je ulovil irec iz A skupine, ki je štartal 1' za mano. Počutil sem se posrano kot muha pod kravjekom. Nato sem ujel ritem, prišel do zraka in lepo realiziral izbrane poti vse do kt.9 (o.p.: izbiro variant so organizatorji verjetno po stari navadi prihranili za finale, kvalifikacije so bile bolj kot ne nažigaške). Na kt.9 sem gledal kodno oznako za kt.6. Da sem si razjasnil to enigmo sem žrtvoval 10''. Na kt.10 bi moral iti desno, a na tekmi se mi je zdelo, da je tam veliko vzpona. Tudi na 13. bi moral iti desno, pa se mi ni ljubilo zapuščati kt.12 pod ostrim kotom (leteči Emit sistem registracije). Zaradi moje variante bi moral pod ostrim kotom zapustiti kt.13, kar se mi spet ni ljubilo. In končna reakcija moje prvotne lenosti je bilo nerazumno kroženje vključno s slabo izbrano varianto na kt.14 (moral bi iti levo). V zaključku dirke smo se spuščali proti cilju, tako da sem kar naenkrat prišel do zraka. Z vogalov hiš sem snel omet in perfektno zadel vsa stopnišča ter odprtine v stojalih za kolesa. Komaj čakam, da objavijo vmesne čase, da vidim, če sem vsaj s temi zadnjimi kt. ohranil dostojanstvo, glede na to, da sem izbral vse variante (kjer je obstajala izbira) narobe, da sem v najlažji kvalifikacijski skupini (najkrajša proga, najpočasnejši zmagovalec, največji dovoljen zasotanek za 15.mesto, največji povprečen zaostanek udeležencev) dosegel mojo najslabšo uvrstitev na svetovnih prvenstvih in da sem se nasploh vlekel in.

Kljub vsemu lahko zaključim, da mi je prvotni plan uspel. Ki pa je bil napačen. Na THE tekmi ni prostora za rezerviranost, previdnost, zadržanost. Gor ali dol zmožnosti in nezmožnosti, treba je paliti polne bombe pa kar je je. Edino opravičilo je precej slabo zdravstveno stanje.

Ampak. AMPAK. V torek so dolge proge. 17 kilometrčkov v družbi smetane.

Po starih kartah sodeč ne bo niti ene ravninske variante, take, kot smo jih kot junci trenirali pozimi v Dobravi (Ko sem predal Klemnu kandidaturo za svetovno lani pozimi sem se bal, da bo Estonija čisto ravninska). Ker kompasa zadnje čase ne vihtim kaj prida vešče sem se sprva takšnih ravninskih bal, zdaj jih pa nekako pogrešam. Na terenu med dvema najvišjima vrhovoma v Estoniji so pripravili progo s 350m vzpona, se pravi ravno prav izohips zame. Kot letošnje DP ultra dolgih. Taman. Tako da računam na 19 km umirjenega križarjenja (predvidevam bolj ali manj ravno palbo, se pravi faktor 1,1 do 1,15) s hitrostjo 7'/km, kar bo predstavljalo 10' zaostanka za prvim. Ou Jeah! Edino kar mi lahko pokvari tole srh spreletajoče vizionarstvo je kakšen hudo mehak teren (moje nogice so vajene bolj kamnitih obal kot gorskih borovničastih pobočij). Vendar ima križarka mojega kova na palubi arzenal, ki mi ga zavida marsikatera v fitnesu izklesana omara, pa še kakšen torpedo se najde za povrh. Ramsteini se že vrtijo tako kot leta 06 na Danskem, tokrat se bom pa še z geli zafiksal do infarkta (ki se ima zgoditi šele na ciljni črti, se razume), majke mi!

Včeraj sem se šel turista po enem naravnem rezervatu, hosta je čudovita. Le detajlov je manjkalo - ni drugega kot vegetacija. Ki pa tudi ne pomaga, saj strašno zmanjša vidljivost. Natančno orientiranje znotraj krogca mi gre zadnje čase slabo, bom moral paziti, če bo kt v zelenem, ampak ne na zadržan način, kot na današnjem šprintu. Ne vem tudi, kaj naj pričakujem od močvirij. Za kar pa imam 3 dni časa da pogruntam.

Komentarji (1)

zmrz-lee (sreda, 7. 2017 ob 01: 2:1:)
Hribar, z največjim užitkom prebiram tole poezijo, ne se ustavit: s pisarjio, še manj pa med tekom na temi. Wuhu, go, go!

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

Čarobna 3

četrtek, 29. 6. 2017 (Andraž Hribar)

Ugotavljam, da v včerajšnji objavi nisem pojasnil, s čim opravičujem pisanje po reprezentančnem blogu; Na svetovno prvenstvo v O teku sem pripotoval v Estonijo.

Kot pravi dolgoprogaš vem, da se tekma začne na tretji kontroli. In danes je tretji dan te odprave, kar smatram, da ni naključje.

Trening šprinta mi je pokazal, da bodo jutrišnje kvalifikacije šprinta težak zalogaj zame. Ne zmorem slediti detajlom pri polni hitrosti, kaj šele študirati variant. Mojo že tako borno hitrost bom moral še brzdati. Zanimivo bo tudi leteče perforiranje. Emit ne piska, kot sportident, skupno imata le to, da ni zmanjšanja hitrosti niti za sekundo.

Ne vem, v kateri del Tartuja nas bodo poslali, pa sem v dilemi glede tenisk. Vsi se obračajo k terenskim čevljem, jaz se pa ne morem odločiti.

Komentarji (1)

Klemen (torek, 6. 2017 ob 30: 0:0:)
Tu pri nas pridno spremljamo borne novice o tebi ... Zaenkrat sem te zasledil šele na startni listi. Imam pa dober občutek. :) Drži se!

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

J.... Rigo, Rigonce so zakon!

sreda, 28. 6. 2017 (Andraž Hribar)

Nisem preveč razpoložen a se bom potrudil, da pisanje ne bo čemerno. Bistvene dogodke lahko nanizam takole, začenši z včerajšnjim torkom, dnevom moje osebne odisejade.

- Avionsko karto sem kupil pri Air baltic  za let Zagreb-Dunaj-Riga. Let z Air croatia ob 8:00 zjutraj je prispel tako pozno, da nam kljub šprintu čez terminale s sinom v eni roki in tremi torbami v drugi transfer na Dunaju ni uspel. Nato nas je Air austria po tolažilnem kosilu prestavila v Varšavo, Air poljska pa na koncu še v Rigo. Toliko o Air baltic (me res zanima, če bodo plačilo razdelili med letalske kolege in po kakšnem ključu)

- Dele renta-car-ja smo pobirali naokoli po Rigi, na koncu je tudi eno od naših bančnih kartic le sprejelo, a ne brez dodatnih nepredvidenih stroškov, kot se je prijazno izrazil prodajalec.

- Zahvaljujoč letečim hrvatom je skopnel čas predviden za sprehod po Rigi. Pa drugič. Morda takrat, ko bom šel na svetovno v Latvijo (se vam zdi, da sem razočaran? Neeeee jaz sem vzhičen!)

- V Latviji je sezona dela na cesti. Semaforji in makadam vseh 200km do Estonije. Avtocest baltiki ne poznajo. Če je cesta široka 8m in je odsek ravne ceste dolg vsaj 20km, potem je mogoče omejitev celo 90 km/h.

- V Estoniji imajo radarje v vsakem grmu (res so v grmih, ker jaz nisem videl niti enega) in toleranco za prekoračitev hitrosti 2%. Ceste so sicer malo manj razrukane a ob 1 zjutraj me to ni kaj prida razveselilo, ko sem se poskušal obdržati med dvema belima črtama 80km do Tartuja.

- Stanovanje, ki sem ga najel, je v 5 štuku. Noči tukaj ni. Rolet ne poznajo. Pika na i za zmatranega človečnjaka.

- V darilni vrečki ob prijavi sem dobil čudovite orientacijske nogavice premajhne številke (in ne, ne da se zamenjati).

- Danes imam mandlje velikosti mandarin, vnete sinuse in kadilski kašelj. Žena ima blago temperaturo, sin pa astmatične reakcije.

No, včerajšnji dan je mrtev, čez mrtve se pa ne govori. Konec koncev sem kakšne 4 ure celo spal, po dolgem raziskovanju sem le staknil rekreacijsko območje Tartu-ja, za katerega sem vedel, da mora obstajati (ne vem zakaj so za turistične vodiče zanimivi samo spomeniki in fontane), kjer sem se lahko zlavfal in zgonil sina na igralih, da je zdajle zvečer zgodaj mrknil; čaka me še en cel dan počitka pred prvo tekmo, pred glavno pa kar 5; stanovanje je visoko in imam lep razgled; avto ni tisti, ki sem ga naročil ampak je "similar" in je turbo bencinec (jupi za omejitve in jupi za mojo denarnico) tako da ga je fino voziti; ima tudi tempomat in gps sistem s shranjenimi vsemi prometnimi znaki okoli Baltika (oboje je edina varovalka, zaradi katere še obstaja upanje, da ne bom pobral kazni); izvedel sem za kopališče z repertoarjem savn, zagotovo imajo tudi turško, tako da obstaja upanje tudi za moje sinuse in pljuča pred dolgimi progami. Losos je še kar ugodne cene, skratka, nimam se kaj pritoževati.

Komentarji (0)

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

Naročilo reprezentančne opreme - 2017/2

ponedeljek, 26. 6. 2017 (Klemen Kenda)

Ponovno bomo izvedli naročilo reprezentančne opreme. Svoje želje vpišite v razpredelnico.

Komentarji (0)

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.


Lepo vabljeni, da se nam pridružite na letošnjem orientacijskem taboru.
Tabor bo potekal v Dolenjskih Toplicah v Taboru Mojca, med sredo 26. 6. in nedeljo 30. 6. 2024.

Preliminarne prijave zbiramo do 15.3., preko obrazca: https://forms.gle/nXoG1zyhvn5Y8ApU9
Dokončno pa so prijave odprte do 15.5.


 2022
 2020
 2019
 2018
 2017
 2016
 2015
 2014
 2013
 2012
 2011
 2010
 2009
 2008
 2007