Shema strani | Kontakt | Obveščevalne liste | Povezave | Oglaševanje | Webmaster | English

Partnerji:

Mednarodna orientacijska zveza Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih Zvez Fundacija za šport Ministrstvo za šolstvo in šport Amfibija
Domov / Reprezentance / Mladinska OT

Mladinska OT

Odprave:

  • CEYOC, 5. - 7. april, Ostrava (CZE)
  • Alpe Adria, 7. - 9. junij, Našice (CRO)
  • EYOC, 27. junij - 30. junij, Grodno (BLR)
  • JWOC, 5. - 13. julij, Silkeborg (DEN)
  • SEEOC, konec avgusta, Moldavija
  • JEC, začetek oktobra

Trening kampi:
Zaradi pomanjkanja kadra za izvedbo TK, le-ti mogoče ne bodo izvedeni. Vse kandidate za vodenje TK naprošamo, naj se javijo selektorju mladinske reprezentance.
 

  • TK mednarodni in domači
    • TK Črni vrh - 23. 11. -15. 11. 2018 - Črni vrh (Ajda Flašker)
    • TK Portugalska - 1. 3. - 5. 3.2019 - Figuera da foz, POR (Matic Blaž)
    • TK Kras - 7. 3. - 9. 3. 2019 - Kras, skupaj z Avstrijski mladinsko reprezentanco in češkim klubom SK Zabovresky
    • TK JWOC - prvomajske - Silkeborg, Danska (Andraž Hribar)

Testiranja 3000m
V dogovoru z mladinskim selektorjem je možna organizacija dodatnih testiranj v organizaciji klubov/skupine posameznikov. Vodjo testiranja in ustreznost proge potrdi selektor mladinske reprezentance.

  • 1 - Kamnik (5. 1.) ob 9:30
  • 2 - Kamnik (24. 2.) ob 9:30
  • 3 - Kamnik (25. 5.) ob 9:15
  • 4 - ŽAK (9. 6.) ob 10h
Izbirne tekme
  • 1 - Mlinar, SOL2 srednje (30. 3.)
  • 2 - Blegoš, SOL5 & DP dolge (18. 5.)
  • 3 - Mengeš, DP sprint (2. 6.)

Prijavljeni reprezentanti, spremljevalci in njihov interes

 

 

Gremo na morje! TK 2 (Cres)

torek, 21. 1. 2014 (Jan Dovč)

TK 2 se hitro približuje…

  • TK 2 bo potekal od 21. do 23. februarja na Cresu
  • Vabilo si lahko ogledate tukaj
  • Pred odhodom na Cres bomo v Ljubljani izvedli test teka na 3000 metrov
  • Prijavite se na Google_docs do 3. 2. 2013

Za kakršnokoli informacijo lahko kontaktirate Jana (jan.dovc@gmail.com) ali Jureta (zmrzlikar.jure@gmail.com). 

Upamo, da se vidimo, do takrat pa srečno!

 

Komentarji (16)

zmrz-lee (petek, 28. februar 2014 ob 16:56:47)
Pero - to je pa lepo slišat. Najboljš bi blo če se v prsi zrediš, tak se ti bo modrček na DP šrintu še lepše podal... :-)

Peter (sreda, 26. februar 2014 ob 20:23:47)
Ja zrediv sm se za cile 2 kile. Super je blo! hvala.

Klemen (ponedeljek, 24. februar 2014 ob 22:26:49)
Kaj naj rečem? Po dveh letih in pol prvi TK, na katerem sem lahko opravil z vsemi treningi, ki so bili v načrtu. :) Hvala. Hvala pa predvsem pridnim kuharjem in kuharicam. :) Kdaj in kje pa bo naslednji TK?

jona (ponedeljek, 24. februar 2014 ob 19:38:48)
Ja, super je blo! Upam, da ste dobro jedli in da ste domov prišli s kvečjemu kakšno kilo več! ;)
Komaj čakam naslednji TK!

Nuša (ponedeljek, 24. februar 2014 ob 17:11:55)
Super, super, suuuper. Tudi z moje strani vse pohvale in zahvale. :)

okkomenda (nedelja, 23. februar 2014 ob 21:27:54)
Odličen tk! Vse čestitke organizatorjem Joni, Juretu in Janu.

jona (petek, 14. februar 2014 ob 14:14:33)
Ej, baje rabimo vzet še sončno kremo pa žogo za odbojko, sej gremo ja na morje! :) ;)

Jan (petek, 14. februar 2014 ob 11:40:35)
Vse kar potrebujete vedeti o TK imate udeleženci sedaj na e-mailih. Vprašajte če vas karkoli muči :)

Jan (četrtek, 13. februar 2014 ob 22:07:01)
Le dve informaciji napišem, da boste vedeli kako planirati čas:

Zberemo se v petek 21. 2. ob 9:00 na stadionu ŽAK v Ljubljani. (https://maps.google.com/maps?q=46.069673,14.49854&num=1&t=h&z=17)

Domov iz TK pridemo v večrnih urah.

Vse ključne informacije dobite udeležnci na mejle jutri!

Jan (ponedeljek, 10. februar 2014 ob 17:16:14)
Trening kamp bo v detajle načrtovan do četrtka. Takrat pa tudi vsi udeleženci dobite več informacij na e-maile, ki ste jih posredovali :)
Komaj čakam TK!

jona (torek, 28. januar 2014 ob 16:33:48)
super, morje torej bo, zdj še pa samo ajda prinese fajn novičke!

Klemen (torek, 28. januar 2014 ob 15:04:10)
Več o Turčiji bo poročala Ajda kmalu, očitno pa je, da imajo tudi drugi plane za ta vikend (22. in 23. 2.), tako da naj bi kamp ne bil vprašljiv.

Klemen (petek, 24. januar 2014 ob 21:27:53)
Prva info iz Turčije je, da se nisem motil in da naj bi se začelo 25. 2. Bo pa zadeva verjtno jutri uradno dogovorjena.

Jan (četrtek, 23. januar 2014 ob 23:53:53)
Enkratno! Upam da uspe :)


Klemen (torek, 21. januar 2014 ob 22:49:24)
Zaenkrat delamo na tem, da kamp bo. Ne glede na vse. Če ne drugače, bomo že našli ljudi, da zaključimo s kampom v nedeljo, tudi če bo nekaj ljudi iz vodstva moralo oditi prej. Več informacij pa predvidoma do ponedeljka.

Klemen (ponedeljek, 20. januar 2014 ob 19:59:17)
Malo zardevam, ampak mogoče se pa tole res malo pokriva s Turčijo. :/ Sem danes videl, da naj bi bil začetek v Turčiji že 23-ega.

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

Od kod prihaja novi mladinski selektor?

ponedeljek, 20. 1. 2014 (Klemen Kenda)

Jan Dovč, ki je bil 9. januarja izvoljen za novega mladinskega selektorja v orientacijskem teku, se je kot vrhunski športnik kalil v atletiki. Njegova paradna disciplina je bila tek na 3000m z zaprekami. Poglejte si njegov zanimiv intervju izpred leta in pol, ki ga je dal takoj po zmagi:

Jan je že dodobra zagrabil za delo in skupaj z Juretom že snujeta prvi trening kamp, ki bo na Hrvaškem! Več informacij sledi zelo kmalu.

Komentarji (2)

jona (torek, 28. januar 2014 ob 11:35:21)
Res vzor!

Nejc (ponedeljek, 20. januar 2014 ob 14:41:35)
Pravi vzor vsem mladincem!

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

Postavljanje ciljev

četrtek, 9. 1. 2014 (Ajda Flašker)

Na začetku tekmovalne sezone, ko je časa za napredek še veliko, si je dobro postaviti cilje za to sezono, kakor tudi tiste dolgoročne, za nekaj let vnaprej. Cilji naj bodo izzivalni, a hkrati dosegljivi. Najbolje je, če jih postavimo skupaj s trenerjem ali pa s kom drugim, ki nam pomaga pri treningih. Postavljanje ciljev služi za spodbujanje motivacije v dolgem pripravljalnem obdobju, ko se nam ob kratkih in deževnih dnevih vse prevečkrat ne da na trening. Ker je pot do poletnih mesecev dolga in končni cilj oddaljen je pomembno, da si postavimo tudi vmesne cilje, s katerimi bomo preverili svojo učinkovitost treninga in gradili samozaupanje. 

Če spreminjamo način treninga in želimo po doseženih ciljih ugotoviti ali je trening vplival pozitivno ali negativno si moramo zadati in upoštevati izključno merljive cilje! Ne pa npr. mesta na tekmi SOL. Če bomo slučajno enkrat uvrščeni med prve tri, ko ostalim tekmovalcem ne bo šlo dobro, nam pa slučajno malo boljše od povprečja to ne pomeni da smo »uspeli« zaradi dobrega treninga. Cilji naj bodo konkretni in časovno določeni, npr. v mesecu marcu želim teči 3 km v času 12 min. Pri orientaciji je smotrno razdeliti cilje v več podkategorij; 

telesne/fiziološke
tehnične 
psihološke 

Ustrezno postavljeni vmesni cilji nam bodo pomagali usmeriti se na konkretne naloge in optimizirali porabo časa za osvojitev cilja. Seveda zgolj cilji brez realizacije in konkretnega načrta oz. vadbe niso vredni nič več kot nekaj črk na papirju. Vedno se je potrebno skoncentrirati na zadano nalogo in ne na rezultat, npr. Kaj so tri najpomembnejše stvari, na katere se moraš osredotočiti in jih idealno opraviti, da bo rezultat dosegljiv? Odgovor bi lahko bil; osredotočiti se na izvajanje predtekmovalne priprave, biti skoncentriran na tekmah od štarta do cilja, več tvegati pri teku po zahtevnem terenu. Leto 2014 prinaša polno privlačnih  izzivov in zagotovo se najde kakšen, za katerega je se je že zdaj vredno poditi po blatnem gozdu. 

Primer ciljev:
Glavni cilj sezone: _____ 2014
Vmesni cilji: 
Fiziološki:
- izboljšati čas na 3km (vzdržljivost) in čas na 100m (hitrost) ter dolžino troskoka (eksplozivnost). Testiranje vsaka 2 meseca. Na prvem testiranju teči ____ min, v mesecu marcu teči pod ____ min.
- izboljšati tek po zahtevnem terenu (preko kamenja). Tek in treningi na zahtevnih terenih, zlasti na tekmah (ZL, Lipica Open)
- trening ustavljanja in pospeševana. Treningi na šprint kartah ali po ulicah, z veliko spremembe smeri pri veliki hitrosti. Si izbrat traso in se večkrat testirat na njej.

Tehnični:
- zanesljiv azimut, brez dodatnega ustavljanja, ko gledam kompas. (trening, trening, trening azimutov +  analiza gps sledi)
- izboljšati izbire poti (trening različnih variant posameznih daljših etap in primerjava časov različnih etap)
- hitrejši tek po terenu in manj gledanja karte (trening posameznih srednje dolgih etap, tek po spominu +  analiza gps sledi)

Psihološki:
- pregledovanje starih kart in kart na worldofo, vsaj 1 dodatno na teden (poleg ostalih od treningov)
- nadzor nad jezo/obupom, ko naredim napako na progi (kontroliranje čustev) (čim več tekem/treningov na katere grem s »poštimano« glavo)

Če imaš težave pri postavljanju ciljev ali planih treninga s katerim boste zastavljane cilje tudi dosegel, se obrni na novega mladinskega selektorja (Jana) ali koga od udeležencev tečaja za trenerje (Ajda, Klemen, Nejc, Andraž, itd.)

Spodaj pa še članek o tem zakaj je vredno vsak dan znova sprejemati male, a koristne odločitve, za dosego zadanega cilja. Biti zelo uspešen na tekmi ni dogodek, ki se zgodi zgolj čez noč, ampak je proces

Komentarji (1)

Klemen (torek, 14. januar 2014 ob 16:15:03)
Še par takih člankov in bomo lahko naredili DIFovsko knjigo. :)

Ime:
Geslo:



* Za geslov vtipkaj kratico zveze.

Izšel je nov e-priročnik za delo z mladimi: Igre orientacije. Priročnik je na voljo na tej povezavi, obsežno gradivo pa dobite tukaj. Avtor priročnika je Nejc Zorman.

Izdajo priročnika je omogočila Fundacija za šport v sodelovanju z Orientacijsko zvezo Slovenije.

SEEOC 2018

 2018
 2017
 2016
 2015
 2014
 2013
 2012
 2011
 2009
 2008